tirsdag den 4. september 2007

BBQ Bolivia

Jeg har snakket lidt med vores nabo, Charlie fra England, som søndag tog mig med til boliviansk barbeque. Charlies veninde, Anna fra England, havde boet hos bolivianske Jorge og hans niece Neri det sidste halve år, og skulle nu rejse hjem til England. Så vi var inviteret til afskedsgrill på ægte boliviansk maner. Menuen stod stort set kun på kød, og så var der en smule salat og brød. Jorge stod ved grillen hele aftenen og serverede kødet i takt med at det blev færdigt, både før, under og efter middagen. Hele eftermiddagen og aftenen blev der spillet to forskellige bolivianske drikkespil, som var ret sjove, hvortil der blev drukket Jorges mix af rødvin og cola (noget man drikker meget herovre..) Senere på aftenen blev der danset salsa og sunget kareoke :)
Det var en rigtig hyggelig aften, hvor jeg fik set hvordan en typisk boliviansk familie bor.

6 kommentarer:

Anonym sagde ...

kære Sofie
rigtig mange tak for dit brev til
farmor. og tillige for de mange
hilsner på din block

Anders Brasholt sagde ...

Hej Sofie..

Rødvin og Cola?? Det må jeg da vist lige høre i hvilket forhold det skal blandes :P Kunne jo ske det skulle afprøves i DK..

Sofie Ravn sagde ...

Hmm.. Jeg tror faktisk det var half/half.. Anders! Det må være din opgave at markedsføre drinken i Danmark.

Anders Brasholt sagde ...

Super.. Det vil jeg så se som min fornemmeste opgave her de kommende weekender at få gjort så mange danskere som muligt opmærksom på drinken!

Mia sagde ...

Hej Sofie!

Det er ret fedt at sidde i Afrika og skrive med sin venninde i Bolivia! Vi kommer sgu rundt ;)

Jeg haaber du hygger dig! :D

Anonym sagde ...

Hej Sofie
Jeg er lige ved at lære bedste om hvordan man bruger en blog
Jeg håber alt er vel og jeg glæder mig til at få tid til at læse om hvad du laver, og i øvrigt også til at se dig igen
Kærlig hilsen
Knud