søndag den 2. september 2007

Cholitamarked

I fredags var jeg på Cholitamarked (Cholita = Indianerkvinde der går rundt i store skørter og bowlerhat..) hvor man kunne få alle mulige gode ting som fletningeforlængere, bowlerhatte og en masse farverige skørter.
Det var rimelig svært at tage billeder på markedet, for folk er virkelig bange for kameraer. Jeg sørgede altid for at spørge om det var ok før jeg tog et billede, men for det meste sagde de nej. Et sted var der endda en kone der greb en kæp og truede mig før jeg nåede at spørge.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Kære Sofie!
Godt at se, at du har det godt. Vi SAVNER dig. Og pigerne savner dig. De håber sådan, at du møder Pocahontas. Frida er jo begyndt i skole. Det går fint, men det er en stor omvæltning for os allesammen. Clara er begyndt i børnehaven, og det går fint, men hun skal lige vænne sig til, at Frida nu ikke længere er dernede (!) Stort knus fra os alle til dig. Hyg dig og pas på dig selv - Anneke