onsdag den 8. august 2007

Hans Ole, mig, Orla og Mia

4 kommentarer:

Hans Ravn sagde ...

Sådan det virker bare, -det er bare en super måde at følge dine oplevelser i Bolivia på. Vi glæder os allerede til de næste indlæg. knus herfra Hans

Hjørdis sagde ...

Hej Sofie!
Det er virkelig spændende at læse din beretning, jeg følger indlevende med her hjmmefra! De ser rigtig søde ud, din værtsfamilie! Det er godt at høre, at du har det godt! Glæder mig til næste afsnit af føljetonen og til flere billeder!
Knus fra Hjørdis!

hanne sagde ...

Kære Sofie. Tak for din hilsen fra Bolivia. Det er fantastisk at tænke på, at du er helt derovre nu. Det lyder som om, det er nogle søde mennesker, du bor hos - og de ser også rigtig søde ud på billedet af jer. Jeg har tænkt meget på dig disse dage, hvor du skulle så langt hjemmefra. Heldigvis lyder det som om det bliver en skøn og stor oplevelse for dig at være bolivianer. Jeg glæder mig meget til at komme over at besøge dig. Jeg vil skrive så snart jeg ved, hvornår det bliver.
Pas godt på dig selv. Kærlige hilsner Hanne

Anonym sagde ...

Hej Sofie.. Uhhh det er bare så spændende.. Kan slet ikke fatte du er på den anden side af jorden næsten.. Glæder mig til at følge med i dit liv derover. Pas nu godt på dig selv.. Kram Anna (fra hu, hvis du kender flere af samme navn :o))