onsdag den 22. august 2007

Ved frisøren..



Idag tog jeg den store beslutning at tage til frisøren. På forhånd havde jeg allieret mig med min bolivianske spansklærer, Jenny (jeg startede til privat spanskundervisning i tirsdags..) som lærte mig hvordan jeg skulle forklare at det skulle være i etager og den slags..
På trods af foruroligende mange 80'er plakater på væggen gik det udmærket. Det blev lidt kortere end jeg havde tænkt mig (og vist også en smule skævt..) men det er vel hvad man kan forvente når man betaler det der svarer til 7,5 kroner for en klipning. Desuden var oplevelsen og stedet helt sikkert det hele værd :) Her er et billede af processen (læg mærke til min skeptiske mine) og et af resultatet.

6 kommentarer:

Lise sagde ...

Nu siger du jo at det var billigt at blive klippet for 7,5 kr - men jeg gav nu kun 6 kr i Indien! Hehe... Der blev du da vist snydt ;)

Sofie Ravn sagde ...

Haha.. men du blev også klippet om bagefter! ;)

Niels Ravn Skytt sagde ...

Hej Sofie
Du ser godt ud ! Det er fedt at følge dit ophold i Bolivia på bloggen. Vi følger spændt din færd. Det ser utrolig flot ud der hvor du bor og hvilken udsigt. Agnes har spurgt til dig nogle gange, så det er godt at kunne følge dig på din dannelsesrejse. Agnes er lige startet i 0. klasse og hendes far er stolt. Anton er startet i 1. og har lektier for hver dag og er så små begyndt at læse. Vi holdt ferie i Norge og var på fjeldvandring og Elgsafari. Knus Niels

Anonym sagde ...

Hej Sofie !
Det er utroligt spændende at læse og se din blog.Supergodt !
Jeg håber det går godt.Din nye frisure klæder dig rigig godt.
Mange hilsner , det forblæste Nordjylland-Bent Bach

Anonym sagde ...

Flot arto billede.. Jeg havde forventet mere af dig.. Men jeg kan nu godt li´ dit nye hår.

Anonym sagde ...

Ja, formentlig sa det er